Τον Σεπτέμβριο τελικά οι πτήσεις των υδροπλάνων προς τα Διαπόντια Νησιά.

Τον Σεπτέμβριο ξεκινούν τα δρομολόγια υδροπλάνων για Ιωάννινα, Κέρκυρα, Παξούς, Αντίπαξους, Πάτρα και Διαπόντια Νησιά.

Οι πρώτες πτήσεις της Hellenic Seaplanes σε Σκόπελο, Αλόννησο καθώς και το νησί της Σκύρου είναι γεγονός. Έχοντας ως αφετηρία το αεροδρόμιο των Μεγάρων, το πτητικό πρόγραμμα περιλάμβανε δρομολόγια γνωριμίας των επιβατών στη λογική του island hoping, προσφέροντας την ευκαιρία σε μελλοντικούς ταξιδιώτες και σε εκπροσώπους των τοπικών αρχών να γνωρίσουν τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα των υδροπλάνων.

Μάλιστα στις πρώτες πτήσεις επέβαιναν ο Υφυπουργός Υγείας, κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, το τηλεοπτικό συνεργείο της κρατικής τηλεόρασης και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Νικόλας Χαραλάμπους. Απώτερος στόχος ήταν η εξοικείωση των πληρωμάτων αλλά και του επιχειρησιακού προσωπικού της Hellenic Seaplanes με τους ελληνικούς αιθέρες και θάλασσες, πραγματοποιώντας σειρά προσθαλασσώσεων και αποθαλασσώσεων.

“Από το 2013 παλεύουμε για να μπορέσουμε να στήσουμε το δίκτυο μας και να πάρουμε τις απαιτούμενες άδειες. Πλέον φαίνεται ότι έχουμε μπει σε τελική ευθεία. Είμαστε στη φάση των δοκιμαστικών πτήσεων και της αξιολόγησης πιλότων, όπου οι χειριστές εξοικειώνονται με τα περιβάλλοντα στα οποία θα πετούν τους επόμενους μήνες. Παράλληλα βάζουμε σε διαδικασία ανάπτυξης τις εγκαταστάσεις και τις υποδομές των λιμανιών για υδάτινα πεδία έτσι ώστε να γίνεται ευκολότερη η επιβίβαση και η αποβίβαση των ταξιδιωτώ” αναφέρει στο Fortune ο CEO της Hellenic Seaplanes, κ. Νικόλας Χαραλάμπους. Αυτή τη στιγμή, η εταιρεία του διαθέτει ένα μονοκινητήριο υδροπλάνο 8 έως 12 θέσεων και ένα δικινητήριο 19 θέσεων και μέχρι τον ερχόμενο Μάρτιο, που θα ξεκινήσει και επισήμως η τουριστική σεζόν, σκοπεύουν να εντάξουν στον στόλο δύο ακόμη υδροπλάνα ανεβάζοντας την συνολική επένδυση στα 24 εκατομμύρια ευρώ.

Ο κ. Χαραλάμπους προσθέτει πως έχουν δημιουργήσει ιδιόκτητη σχολή από την οποία θα βγαίνουν Έλληνες πιλότοι διότι πιστεύει, όπως λέει ακράδαντα, ότι ως χώρα διαθέτουμε το καλύτερο ανθρώπινο δυναμικό στο aviation industry. Τώρα τελειοποιούμε τις διαδικασίες για την ένταξη νέων προορισμών στο δίκτυο μας και από τον Σεπτέμβριο θα είμαστε στην υπηρεσία και του εμπορικού κοινού, ξεκινώντας δρομολόγια αρχικά από το Ιόνιο, την Κέρκυρα, τους Παξούς, τους Αντίπαξους, τα Γιάννενα, την Πάτρα και τα Διαπόντια Νησιά. Στην δε περίπτωση των Ιωαννίνων το υδροπλάνο θα διανυκτερεύει στο αεροδρόμιο της περιοχής μέχρι να ολοκληρωθούν οι υποδομές στην Κέρκυρα. Επόμενος σταθμός θα είναι Σποράδες, η Χίος, τα Ψαρά, η Πάτμος και το δρομολόγιο Αθήνα – Τήνος».

Εστιάζοντας στα άμεσα σχέδια της Hellenic Seaplanes, o κ. Χαραλάμπους επισημαίνει πως βρίσκεται σε αναμονή για τη δημιουργία υδατοδρομίου στην Αττική, ενώ πρόσφατα κατέθεσε αίτηση για 150 καινούριους προορισμούς, οι οποίοι προσδιορίζονται ως υδάτινα πεδία και την ανάληψη αδειών μέσα στο επόμενο διάστημα.Από την εμπειρία μας και από τον τρόπο που μας υποδέχονται οι νησιωτικοί προορισμοί καταλαβαίνουμε ότι το υδροπλάνο ήταν ανέκαθεν στην κουλτούρα του Έλληνα και πιστεύουμε ότι θα είναι μία εναλλακτική τουριστική υπηρεσία η οποία θα πάει πάρα πολύ καλά» καταλήγει.

Πηγή: Epirusgate.com

Σχόλια

Δημοφιλέστερα άρθρα

Οθωνοί - Οτράντο: Δεν τα κατάφερε ο Σπύρος Χρυσικόπουλος.

Το "Νησί της Καλυψώς" σύμφωνα με ιστορικούς χάρτες βρίσκεται ΒΔ της Κέρκυρας (φωτογραφίες) diapontia.gr

Δρομολόγια πλοίων για τα Διαπόντια Νησιά. - diapontia.gr

ΟΧΙ στις ανεμογεννήτριες που θα αποτελειώσουν τα Διαπόντια Νησιά.

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Κεντρικής Κερκύρας και Διαποντίων Νήσων.

Οθωνοί: Τρικουάζ νερά και 4,5 μήνες καλοκαίρι. Γιατί επιλέγουμε και φέτος να τους επισκεφθούμε.

Νέο άρθρο της Daily Telegraph για τα "ακατοίκητα Διαπόντια Νησιά". - diapontia.gr

Από 1η Μαρτίου ξεκινά το ΒΑΜΟΣ. (Δρομολόγια και τιμές)

Απογραφή 2021: Πρώτοι οι Οθωνοί σε πληθυσμό. 14% λιγότεροι κάτοικοι στα Διαπόντια. (αναλυτικά στοιχεία)