Νέο πλοίο στα Διαπόντια ?
Το μικρό πλοίο Ferry Mishima αγόρασε η κερκυραϊκή ναυτιλιακή εταιρία Kerkyra Lines από την Ιαπωνική Sakido Kisen Co.
Όπως αναφέρει το nautilia.gr, το αγόρασε έναντι 500.000 δολαρίων και αναμένεται να φορτωθεί στο Ναγκασάκι της Ιαπωνίας μέσα στον Οκτώβριο. Το συμπαθητικό ποσταλάκι δρα
στηριοποιείται στη γραμμή Sasebo-Sakido-Ejima-HirashimaTomozumi. Είναι νεότερο από το Zanadu κατά 6 χρόνια αφου ναυπηγήθηκε το 1995 (Mukai Shipyard Nagasaki) στην Ιαπωνία. Έχει χωρητικότητα 271gt (77 dwt), μήκος 44,24m (4 μετρα μεγαλύτερό από το Zanadu), πλάτος 8,60m και βύθισμα 3,39m. Μπορεί να μεταφέρει 167 επιβάτες, 4 φορτηγά και 2 Ι.Χ. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Daihatsu 6DLM 225 συνολικής ιπποδύναμης 2.000 bhp και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 13, 8 κόμβων.
Το συγκεκριμένο πλοίο, ως προς τη φιλοσοφία του μοιάζει αρκετά με τα AEOLIS (242gt/1968) και PSARA GLORY (717gt/1980), ενώ μετά τις εργασίες μετασκευής του πιθανότατα θα δρομολογηθεί στη γραμμή Κέρκυρας – Διαποντίων Νήσων.
στηριοποιείται στη γραμμή Sasebo-Sakido-Ejima-HirashimaTomozumi. Είναι νεότερο από το Zanadu κατά 6 χρόνια αφου ναυπηγήθηκε το 1995 (Mukai Shipyard Nagasaki) στην Ιαπωνία. Έχει χωρητικότητα 271gt (77 dwt), μήκος 44,24m (4 μετρα μεγαλύτερό από το Zanadu), πλάτος 8,60m και βύθισμα 3,39m. Μπορεί να μεταφέρει 167 επιβάτες, 4 φορτηγά και 2 Ι.Χ. Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Daihatsu 6DLM 225 συνολικής ιπποδύναμης 2.000 bhp και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 13, 8 κόμβων.
Το συγκεκριμένο πλοίο, ως προς τη φιλοσοφία του μοιάζει αρκετά με τα AEOLIS (242gt/1968) και PSARA GLORY (717gt/1980), ενώ μετά τις εργασίες μετασκευής του πιθανότατα θα δρομολογηθεί στη γραμμή Κέρκυρας – Διαποντίων Νήσων.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου